söndag 22 april 2012

Veckans Ryttarblogg utsedd!

Grattis Rebecca på Allroundhasten.blogg.se som vann Veckans Ryttarblogg!

Jag heter Rebecca Vinje, 16 år och bor i Helsingborg! Efter några felval till gymnasiet bestämde jag mig för att ta ett uppehållsår och kommer Till hösten börja på Helsingborgs ridgymnasium, hästhållning, djursjukvård. Jag har sysslat med hästar och ridit i ca 10 år, till och från på ridskola och privat. Den 15 december, 2011 hände det jag aldrig trodde skulle hända! Min älskade häst Csárdás KiralynÖ, Kiralyn, blev tvungen att tas bort efter en hovbensfraktur rakt igenom hoven! Det var de värsta jag varit med om! Men nu till min blogg, jag blogger på http://allroundhasten.blogg.se/ och har gjort det sedan augusti -11 . Jag trivs bra där och har fått mycket feedback! Jag bloggar om bl.a Unghästen Pilgrim som jag hjälper till med och om mina privatlektioner på helsingborgs ridskola, där jag rider för en enormt duktig tränare vid namn Rosie. Vad som också dyker upp på min blogg är outfits, träningstips( dressyr, hoppning, markarbete) , åsiktsinlägg som brukar vara väldigt uppskattade och disskutionsstartande! Ofta skriver jag om det som kommer upp i huvudet för stunden. Jag tycker att man ska läsa min blogg för att jag vill att såmånga som möjligt får ta del av det jag har att säga och vill dela med mig av. Att vilja inspirera andra av det jag gör är något jag vill uppnå! :-) Snart kommer även en ny vår/sommarfräsch design! Hoppas att någon vill kika in till mig och se vad jag erbjuder! Kram Rebecca vinje, allroundhasten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar